Bu Sıralar

Öncelikle buraları ihmal ettiğim için özür dilerim.
Açıkçası hiçbir şey yapasım  yok. Geçen sene bu günlerde deli gibi bilgisayar oyunları oynuyor onu bitirir bitirmez dizilerimi izlemeye geçiyordum. 
Ben bu sene de aynı olur diye düşünürken kendimdeki isteksizliği fark edememişim. 

Hiçbir şey yapasım yok. Dinlensem de yorgun hissediyorum.
Belki üniversite sınavlarının verdiği bir yorgunluk belki de yeni yılın vereceği sorumlulukları düşündüğümden böyleyim bilemiyorum.
Ama bir sıkıntı halii sormayın ..
Bir de bu sene okulla aynı zamanda çalışıp, kickbox kursuma gitmek istiyordum. Off o kadar planlarım var ki... inşallah her şeye zaman bulurum..
Bu arada unuttum sanmayın :D
Bayramınız mubarek olsunn :))
Çok çok öpüyorumm :))

Kendinize iyi bakın.

8 yorum:

  1. Belki de yeni yılın vereceği sorumlulukları düşündüğümden böyleyim bilemiyorum. (aha ben!)
    İyi bayramlar canım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D
      Geçer bu kaygılı haller inşallah ya
      Teşekkür ederimm

      Sil
  2. geçer bu günlerde. keyifli bayramlaaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bir an önce geçer :D Teşekkür ederimm

      Sil
  3. Blogu okuyunca, öğrencilik yillarini çok özledigimi farkettim.

    YanıtlaSil
  4. Baya geç oldu ama seninde bayramın kutlu olsun canım ;)
    Bende de var o isteksizlik bi bayram diye gittim anca gelebildim ve hala yazasım yok aslında :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Template Hits

Archive

Bu Blogda Ara

Content left

Sample Text

İzleyiciler

Recent Comments

Pages