Koreseverler için müjde! Yüksek dozda Romantik Komedi içerir!


Müthiş bir dizi önerisiyle geldim!!
Şahsen uzun zamandır dizi sitelerine girip girip çıkıyor, yeni gelen dramalarla bir türlü tatmin olamıyordum. Sonunda istediğim romantik komedi geldi!
O kadar mutluydum ki anlatamam tabii taa ki henüz iki bölümün yayımlandığını görene kadar. Anlaşılan bekleyeceğiz. :/
Bahsini ettiğim dizi "She Was Pretty"

Biraz bahsetmek gerekirse; başroldeki kızımızın ilk aşkı yıllar sonra onu buluyor. Ama bu süreçte kızımız "biraz" değişmiş. Gençlik yıllarında güzelliğine çok önem veren bakımlı kızımız Kim Hye-Jin, yıllar sonra pek de öyle çıkmıyor karşımıza. Saçları karma karışık, teni bozulmuş Kim Hye-Jin'i ilk aşkı Ji Sung Joon onu tanıyamayor bile. Hye Jin ilk aşkının hayallerindeki o güzel kız imajını öldürmemek üzere karşısına çıkmamaya, ondan gelecek olası buluşma ısrarın önünü kesmek için de havalı, güzel, bakımlı dostu Min Ha-Ri'yi  ilk aşkına Kim Hye-Jin yani kendisi diye tanıtmaya karar veriyor.
Vee daha sonrasında olaylar tam gaz devam ediyor tabii!!

Yok ben yazamadım siz en iyisi fragmanı izleyin. Fragman1:



Hala mı tamam değil? O zaman bir de fragman 2 yapalım:


Hemen izlemek isteyenler için : Tık

Sevgiyle kalın :)

2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Template Hits

Archive

Bu Blogda Ara

Content left

Sample Text

İzleyiciler

Recent Comments

Pages