Film Önerisi: Güzel Ve Çirkin

image

Bu akşam izledim filmi. Hemen gelip sizlere de tavsiye etmek istedim. :)

Aslında hepimizin aşina olduğu Güzel ve Çirkin masalının uyarlaması bu film. İçinde fantastik, romantik ve girilim verici unsurlar taşıyor. Ben heyecanla hiç sıkılmadan izledim. Görüntü harikaydı. Görselliğe hiçbir söz söylenemez. Dekor, kostümler de çok iyiydi. Aşk biraz aksiyonun arasına sıkıştırılmış gibiydi sadece. Açıkçası kız''seni seviyorum'' diyene kadar pek hissedemedim aşkı.
Bu arada bu siteden alt yazılı izledim. Görüntü kalitesi çok iyiydi. Fransızca filmin dili ama türkçe dublajını da beğendim ben. 

Filmden Görüntüler









Fragmanı


İyi şeyirlerr :))
Beğenirseniz mutlaka yazınn :))


18 yorum:

  1. Alt yazılı daha iyi oluyor ya kendi seslerini duyuyoruz en azından ;)
    İzlerim kesin bu gece teşekkür ederim canım benim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii benim de ilk tercihim ama kimi dublajlar çok rahatsız edici oluyor. fragmandan izlediğim kadarıyla bu öyle olmamış..
      İzlersenn mutlaka söylee ^^

      Sil
  2. merabalar,

    keşfettim geldim.
    bana da beklerim.

    sevgiler.
    http://burcuaydn04.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa

      Hoş geldinn :)) Çok sevindirdin benii

      Tabii gelmem miii :P

      Sil
  3. Ne güzel resimlemişsin. Böyle filmleri çok seviyorum. Boleyn kızı tadında. Beyaz sır blog keşif etkinliğinde gördüm ve geldim. Bana da bekliyorum mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok sevindim beğendiğine :)) Ben dee.. Evet evett..
      Hoş geldinnn :) Tabii hemen geliyoruummm :P

      Sil
  4. bende izlemeyi dusunuyordum iyiki hatirlattiniz blogunuz gercekten tam benlik severek takip edicem sizi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlerseniz bana da yazın mutlaka :) Çok sevindim bunu duyduğumaa ^^

      Sil
  5. Haftasonu geldi iyi bir öneri oldu :) Teşekkürler.
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindimm ben teşekkür ederimm ^^
      Tabii kii ^^

      Sil
  6. ben de izlemiştim. Güzel filmdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kez izleyen birisine rastladımm.. Eveeet^^

      Sil
  7. izlediim. ne güzel hikaye yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim ^^ Değil mii ama güzel kurgulanmış

      Sil
  8. Ooo çok kaliteli duruyo gerçekten,izlemeliyim (:

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Template Hits

Archive

Bu Blogda Ara

Content left

Sample Text

İzleyiciler

Recent Comments

Pages