MİM


Deeptone sağ olsun, mimlemiş beni :)) 
Hemen başlayalım..:P


Aşk mı bağlılık mı?
Bağlılık..Bağlılık olmazsa aşk boş gibi
Gurur mu teslim olmak mı?
Teslim olmak gururu hiiç sevmem
Sarışın mı esmer mi?
Esmer.
Yeşil göz mü mavi göz mü?

Kahverengi
Et mi tavuk mu?
Tavuk.
Karpuz mu kavun mu?
Karpuz.
Altın mı gümüş mü?
Gümüş
Kedi köpek mi?
Kedi.
Beyaz mı siyah mı?

Beyaz
Yağmur mu güneş mi?
Yağmurr
Mesajlaşmak mı aramak mı?

Mesaj
Bodrum mu Çeşme mi?

Çeşme
Deniz mi havuz mu?
Havuz.

Kimleri mimledim?

Pembe Sari
Life Of Yasmina
TarifDenince TubaKacarAKSOY
Özge Canlı
mor incirEsen DoğanHilal ~Melike Uysal OkkalıloverK
Mien
Myna

Açıkçası kimler önceden mimlendi bilemiyorum.. Eğer bu yazıyı okuyor ve mimlenmemişseniz, sizi de mimledim..


Kolay gelsin.

10 yorum:

  1. Son gife baktıkça gülme krizine giriyorum :D
    Cevaplar güzel )
    Öpüyorum seniiii :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Puck :D çok tatlı yaa:D
      Teşekkkür ederim ben dee^^

      Sil
  2. Hahahaha çok tatlısın :) tatlım beni mimlediğin için tişikkür ederim:) ama ben bu mimi yapmıştım ki :)
    öptüm kocamannnn

    YanıtlaSil
  3. Bu gururla alıp veremediğiniz ne sizin?:D
    Ben de seni mimlemiştim bi kaç gün önce :)
    http://lowerkorea.blogspot.com.tr/2014/07/kitap-mimi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha :D
      Çok teşekkürler. Musait olur olmaz yapacağım inşallah..

      Sil
  4. Gifler yine cuk oturmuş :D
    Çoğu cevabımız benzeyecek gibi ;)
    Teşekkürler canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim aslında çok uğraşamadım bu kez :D Çok üşengeç oldum ben ya..
      Merak etttiimm :PP

      Sil
  5. üşengeç ha. dinleniyon herhalde :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Template Hits

Archive

Bu Blogda Ara

Content left

Sample Text

İzleyiciler

Recent Comments

Pages