Alamadığım Tepkiler

image
Blogumu sıkı şekilde takip ediyorum. Her gün mutlaka panelden bloga giren kişi sayısına bakıyorum. Birçok ülkeden birçok kişi girmiş ve sayfayı gezmiş. Ama aldığım yorum ve tepkiler çok az.
 
Acaba neyi yanlış yapıyorum diye baya düşündüm. 

Kendimi konuşuyor da dinlenilmiyor gibi hissettim. Sanki karşımda bir sürü insan var dinliyor gibiler ama hiçbirinden tepki yok. 
İnsanın tepki alması üzücü sanırdım hep tepki alamaması daha da üzücü oluyormuş.

image
Çok üzücü gerçekteen :/

image

O yüzden lütfen daha çok yazınn :) Çünkü ben bekliyor olacağım.

10 yorum:

  1. Canım daha çok yeni blogun ondandır az yorum gelmesi :)
    Bak benim blogumdaki ilk postlara 0 veyahutta en fazla 3 yorum var.
    Ama duygularini böyle güzel ve kolay ifade edebilmen çok güzel.

    YanıtlaSil
  2. Ondan mıdır :))
    Göremiyorum blogunuzu. Adresini yazarsanız seve seve bakıp takip etmek isterim:))
    Teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
  3. Bende geldim :))
    Oluyo ki öyle ilk zamanlar üzme kendini ben hep burdayım artık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldinnn =))
      Ay çok çok mutlu oldumm gerçektenn :)

      Sil
  4. Biz de geldik :D Kardeşimle biz de yakında bir blog açmayı düşünüyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldinizz :D Öyle mii ne güzell :) Hayırlı olsun diyelim o zaman :)

      Sil
  5. heeey du bi sabreeeet yaaaaa :)))) o panelde gördüklerinden bazıları da senin başka bloglarda yaptığın yorumları görüp yorumu tıklayıp bloguna gelip bakanlar da olabiliyor. sen yazı olarak da bak yorumlar olarak da çok iyisin. sen yazarsan zaten gelip seni keşfederler kiii. bak sana bişi diyim. aylarca tek bir yorum bile alamayanlar çok var kiii. sen iyi bir başlangıç yaptın işteeeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahah çok sabırsızım değil mii :D Haklısın. Çok teşekkür ederim ya içimi rahatlattın :))

      Sil
  6. herkesin ilk başlarda ortak sorunu sanırım gerçi benim hala sorunum gibi duruyor ama hayırlısı olsun ya :) ben de burdayım çok da laf yapar ağzım elimde boş durmaz o yüzden sen sıkma canını :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheheh Çok çok hoş geldinnn o zamaann ^-^

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Template Hits

Archive

Bu Blogda Ara

Content left

Sample Text

İzleyiciler

Recent Comments

Pages