Özel Günler İçin Isıtıcı Bant

Tıklayın, Özel gün Bandınız kapınıza gelsin


Kimilerinin regl dönemi çok ağrılı geçer, hani şu evde sıcak su torbasıyla gezenlerden bahsediyorum.

Fakat iş yerinizde veya okulda sıcak su torbasıyla dolaşamazsınız. Bu bant tam da o zamanlar için yapılmış. Bu küçücük bant karnınızı sıcacık tutuyor ve ağrıyı hafifletiyor.

Doğrusunu söylemek gerekirse ilk okuduğumda hiç mantıklı gelmedi. Koca sıcak su torbasının, ağrı kesicinin görevini bu minicik bant mı görecek dedim. Fakat deneyince gözlerime inanamadım. Gerçekten sıcacık oluyor bant dakikalar içinde. Bu japonlar harika ya! Benim gözümde dünyanın en iyi icadı oldu bir günde :D 

Dikkat etmeniz gereken şey bandın vücudunuzla temasını önlemek. Çamaşırınızın üstüne yapıştırmanız lazım. 
Bant tek kullanımlık. Kullanım süresi paketi açtığınızda başlıyor. Kullanım süresi 8 saat deniyor ama ben 8 saatten fazla kullandım. Sıcaklığını sonrasında da korudu.

Fiyatı da 2,50 TL'ymiş. Bence herkes denemeli, değer!

Ahaha bu bir reklam değildir :D

4 yorum:

  1. Yok ya o dönemsel sorundan ziyade üşümemek için bile kullanırım ben bunu :D

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle denenmeli,her ay yatakta kıvranıp ağlamak hiç hoş değil :D

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Template Hits

Archive

Bu Blogda Ara

Content left

Sample Text

İzleyiciler

Recent Comments

Pages