Witches Of East End İlk İzlenim

witches of east end jenna dewan tatum gif

Az önce 3. bölümünü izledim dizinin.
İsminden de anlaşılacağı üzere cadılarla ilgili bir dizi. Ne olduysa bu sıralar sürekli fantastik, doğaüstü dizilere yöneliyorum.



Dizi, Joanna Beauchamp ve onun Freya ve Ingrid adında iki kızının büyü ve gizem dolu hayatlarını konu alıyor.
Açıkçası sıkılmadan izledim ilk üç bölümü, devam etmeyi de düşünüyorum. Siz de bir göz atın derim. (:
Dizinin oyuncu kadrosu da sağlam. Aşağıda baş rolleri görebilirsiniz 






Freya
witches of east end animated GIF

Ingrid

Freya'nın nişanlısı Dash

Freya'nın henüz tanışmadan rüyalarına giren, nişanlısının erkek kardeşi Killian
File:Tumblr mxz92wGVKl1qfkbfbo1 400.gif

İzlemeyi düşünenler için dizinin fragmanı;



7 yorum:

  1. Vadı dizilerinin tutmamasına üzülüyorum ya niye vapmpir değil diye dışlıyosunuz :D
    Şaka bi yana the secret circle vardı o çok güzel olmasına rağmen kaldırıldı
    Neyse bu kaldırılmaz umarım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet vampirlerinki kadar çekici gelmiyor insanlara :D
      Secret Circle tutmadı malesef insallah bu tutat dediğin gibi..:/

      Sil
  2. miribaaa. du dizilere senden bakıp seçeyim barik :) bi de bilokuma yorum yapmışsın yaaa hoşgeldiin tişkürleer. aramıza da hoşgeldiin. tatliş şeyma da burdaymış. görüşürüz kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba deep hoş buldumm :) Sen de hoş geldinn sevindirdin benii :))
      Ben Teşekkür ederimm :)
      Görüşürüzz :))

      Sil
  3. senden bakıp izlicem taam :)

    YanıtlaSil
  4. Cadı dizilerini vampir dizilerine tercih ederim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, iyi kurgulandıklarındaa benim de ilk tercihim olabilir :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Template Hits

Archive

Bu Blogda Ara

Content left

Sample Text

İzleyiciler

Recent Comments

Pages