Sürpriz İkinci Mim!!

Bir günde iki mim almış oldum. =) Aslında beni 3 gün önce mimlemiş Sevgili Mien. Ama ben hiç fark etmedim zaten mimlenmenin ne demek olduğunu da bilmiyordum bugüne kadar :D

Çok eğlenceli bir mim ^^ Mien'inkini okurken çok eğlendim.

Müzik listenizi açıp rastgele çal moduna alıyorsunuz
Her soruda play'e basarak bir sonraki şarkıya geçiyorsunuz
Sonra daa çıkan şarkıyı değiştirmeden buraya yazıyorsunuz.

Çok eğlenceli.. Hemen başlamak istiyorum^^

Çok fazla yabancı şarkı çıktı diye çevirilerini de altlarına yazdımm :))

Birisi "İyi misin?" diye sorarsa cevabın?
Come wake me up Rascal Flatts

Gözlerimi sıkıca kapıyorum, rüya gördüğümü umuyor ve ona tutunuyorum 
Gel beni uyandır 

Kendini nasıl tanımlarsın?
Say something A great big world

Senin için bir ben olacağım, eğer istersen
Nereye olursa olsun, seni takip ederdim
Bir şey söyle, senden vazgeçiyorum

Bir erkekte/kadında hoşlandığın şey nedir?
Fire-2NE1

O kadar ateslisin ki, kalbim güm güm atiyor
Sicakmis gibi elinden düsürmen lazim
Sakin durmaya çalisma (Ooh)
Ateslisin, aklim yerinden çikacak gibi

Ahahah tövbe yaa
Bugün nasıl hissediyorsun?
Ah bu ben- MFÖ
Ah bu ben kendimi nerelere koysamm..

Yaşam amacın nedir?
Scream & Shout
Çığlık atmak ve bağırmak ve kafa dağıtmak istiyorum


Motton nedir?
Don't Speak -No Doubt
Konuşma, ne dediğini biliyorum 
Konuşma, ne düşündüğünü biliyorum 
Gerekçelerine ihtiyacım yok 

Arkadaşların senin hakkında ne düşünür?
Perfect - Pink
Kötü davranışlı, yanlış yerleştirilmiş, anlaşılmayan 
Bayan 'geçiş yok, bunlar iyi', bu beni yavaşlatmadı 
Hatalı, daima ikinci tahminli, hafife alınan 
Bak, ben hâlâ burdayım 

Ahah çevirisini yazmasaydım iyiydii :D

Ailen senin hakkında ne düşünüyor?
Radioactive -imagine dragons

Ben radyoaktifim, radyoaktif 

En çok düşündüğün şey nedir?
Wedding Bells- Jonas Brothers 

Hayır, sevmek istemiyorum
Eğer sen olmayacaksan
Evlilik çanlarının çaldığını duymak istemiyorum
Belki deneyebiliriz
Bir kere daha
2+2=?
You're still the one -Shania Twain

(Hala 'o'sun) 
Hala koştuğum kişisin 


En iyi arkadaşın hakkında ne düşünüyorsun?
How to be a heartbreaker- Marina and the diamonds

Bu nasıl kalp kıran olabileceğindir.

Hayat hikayen nedir?

the high strung the luck you got

Sahip olduğun tüm şansları düşün
Bil ki boşa değil


Büyüyünce ne olmak istiyorsun?
ShotgunRider- Tim McGraw

Av tüfeği binicim ol

Şaka gibiii :D Ne demekse artık 
Hoşlandığın insanı görünce ne düşünürsün?
To the Beautiful You Ost-SNSD Sunny ft f(x) Luna- It's Me

Seviyorum seviyorum seviyorum
1000 kerede söylesem yetmez
seni özlüyorum seni özlüyorum
Seni düşündüğüm her zaman özlüyorum
ne zaman şarkı söylesem ,söylesem ve söylesem yüzün beliriyor
eğer dilek tutsam tutsam ve tutsam
Bir gün kalbimi bilicek misin?


Düğününde hangi şarkıyla dans edeceksin?
Ayna- Anlatmalıymış meğer

Cenazende ne çalacak? 
Koliva- Yüksek Dağlara Doğru

Hobin/ilgi alanın nedir?
The Chainsmokers Selfie

İzin verin de bir Selfie çekeyim.

En büyük korkun nedir?
Don't You Want Me Baby- The Human League
Beni istemiyor musun bebeğim?

En büyük sırrın nedir?
Warrior-Demi Lovato

Bu asla anlatmadığım bir hikaye 
Bunu içimden çıkarıp söylemem gerek
İçimde çaldığın ışığı geri getirmem gerek 
Sen bir suçsun 
Bir profesyonel gibi çalıyorsun 
Tüm acı ve gerçekleri 
So ashamed so confused, I was broken and bruised 
Çok utandım çok şaşkınım, kırılmıştım ve çürümüştüm 
Şimdi bir savaşçıyım 
İlk cümleyi duyunca korkmaya başladımm ahah 
Şu an ne istiyorsun?
One Republic- Too Late To Apologize
Özür dilemek için çok geç, çok geç 

Arkadaşların hakkında ne düşünüyorsun?
G.U.Y -Lady Gaga
Altındaki kız olmak istiyorum 
Evet, mezarın ve toprağın olmak istiyorum 
 


Ahahah Umarım hakkımda yanlış düşüncelere kapılmazsınızz :D

Gerçekten çok eğlendim ama dürüst olayım, alakalı şarkı isimleri çıkınca korktum da biraz :D

Kimleri Mimledim?

Birkaç kişinin zaten daha önce mimlendiğini fark ettim ^^ Eğer fark edemediklerim olduysa kusura bakmayın :P
Kendinize iyi bakın.
Kolay gelsinn ^^

14 yorum:

  1. Hahaha çok iyi denk gelmiş çoğu ya teşekkür ederim yaptığın için ben de çok eğlendim okurken :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveett :D Ben teşekkür ederiiimm :D ^^ Ne mutlu bana eğlendiysenn

      Sil
  2. Arkadaşların hakkında ne düşünüyosun fena olmuş :D
    çok güzel olmuş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha değil mii:D Bir an yazmasam mıı dedimmm

      Teşekkür ederiim :D

      Sil
  3. ne güzel ne eğlenceli ne detaylı yazmışsın ki yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiysen ne mutlu ^^ Baya uğraştım hatta en çok uğraştığım post oldu sanırım.

      Şarkı tut, düzgün yaz, çevirisini bul, olmadı çevir, bir de gif bul filann.. Baya vakit aldıı :D

      Sil
  4. Bu mim mimlerin şahı sayılıyordu zaten ben yapmaya kalkmıştım ama bitirememiştim çok eğlenceli gerçekten :) tekrar mimlendiğime bu sefer yapmalıyım :D
    Çok teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptım bile ^^ Yaptığım en hızlı mim olarak tarihe geçti hatta :D

      Sil
    2. Ben teşekkür ederriiimm :))) Çok sevindim gerçekten ^^
      Yazını okuduumm, çok da eğlendimm ^^
      Ne güzell beni baya uğraştırdıı :D

      Sil
  5. Eneeeee ben de mimlenmişim hiç demiyorsun:) Merci..

    YanıtlaSil
  6. Emeğine sağlık canım, çok güzel denk gelmiş çoğu şarkı ve tabii gifler harika yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa güzel denk geldii korktum yaparken ahahah..
      Teşekkür ederiiiymm :P

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Template Hits

Archive

Bu Blogda Ara

Content left

Sample Text

İzleyiciler

Recent Comments

Pages