Üniversite Sonucunu Öğrenen Genç

Merhabalar uzun bir süre yazamadım. 3-4 gündür sınavın açıklanmasını bekliyordum. Heyecanı bitirdi beni. Bir de kendimi çok rahat sanırdım meğer heyecanlanmaya çok müsaitmişim. Planlar yapmıştım bir sürü tabii şu an hiçbirini umursamaz haldeyim. Elhamdülillah istediğim üniversiteyi kazandım.(''Daha çok istediğim'' de vardı tabii ahah) 
Baya bağırdım sonucumu görünce
 
sonra malum Kadir gecesine daldım , bu arada kadir geceniz mübarek olsun, unuttum hemen. Hatta ''hayırlı olsun'' dediklerinde, unutup sonradan ''aaaah okuldan bahsediyorsunuz, teşekkür ederim'' oldum. 

An itibariyle rahatım, biraz asabi ve asi davranıyorum arada gerçi ama..., çok sükür.
Herkese geçmiş olsun.. Hakkımızda hayırlısı olsun İnşallah..


Bu arada Marmara Üniversitesi öğrencisiyim artık.
Sevgilerr

14 yorum:

  1. tebrikler hayırlı olsun...

    YanıtlaSil
  2. Canım benim tebrikleeeeer :D
    Çok sevindim herkeste güzel haberler var :))
    Seninde Kadir gecen mübarek olsun ;)

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsuun, inşallah sonu güzel olur okuyacağın bölümün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşekkürler.. Amin inşallah öyle olurr ^^

      Sil
  4. Hayırlı olsun canım :) çok sevindim inan sağ salim hayırlısıyla bitirmekte nasip olur inşallah ☆

    YanıtlaSil
  5. marmara iyi okul. kutlarım seniiiii :) mimledim seniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveett teşekkür ederim ^^ Wuuww !! super!!

      Sil
  6. Canıım çok sevindim istediğin gibi olmasına (:
    Marmara Üniversitesi,İstanbul,çok güzell,hangi bölümü kazandın?
    Tebrik ederim,umarım çok güzel olur her şey :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :))
      :)) İÖ.. tekrar teşk.. Amin inşallah hepimiz için öyle olurrr :))

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Template Hits

Archive

Bu Blogda Ara

Content left

Sample Text

İzleyiciler

Recent Comments

Pages