Üniversite Adaylarının Dikkatine


Duydum ki perşembeden önce yerleştiğimiz üniversite belli olacakmış. Evet evet, bu perşembeden bahsediyorum. Hemen gelip size de haber vermek istedim. Herkes hazırlıklı olsun. Bu sene çok erken açıklayacaklarını söylemişlerdi zaten. 

Biliyorum, şu an yüz ifadeniz böyle;


Ama umarım öğrenince böyle
Değil.
Böyle 
oluruz.
Gözlerimize inanamayız falan.. :)

Açıkçası  tek duam bu, öğrenince yüzümüz gülsün, okurken de okula mutlu mutlu gidelim, İnşallah.
Kendinize iyi bakın.
Kendinizi iyi hazırlayınn ^^

16 yorum:

  1. Benim yüz ifadem hiçbiri gibi değildi sanki ben tercih yapmamışım gibi nötrdü yani :)
    Ama inşallah hayırlısı olur hepimiz için istediğimiz yerler kısmetse bizim olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha hadi yaa? :D benim nasıl olacak acaba.
      İnşallah öyle olur..

      Sil
  2. Giflerle cidden çok güzel açıklamışın amaa :))
    İnşallah emeğiniz boşa çıkmaz canım benim ;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm, açıklayabildiysem ne mutluu
      İnşallah :))

      Sil
  3. nereden buluyorsun bu gidleri ya. çok uğraşmıyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla doğruyu söylemek gerekirse baya uğraşıyorumm..:D
      Ya video kesip kendim photoshoptan yapıyorum ya da google üzerinden arıyorum ama baya uğraştırıyor..

      Sil
  4. hadi hayırlısı :) bir an önce açıklanır da sizde rahat bir nefes alırsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa insallah Boyle olur. Merak insani cok kotu yapiyor

      Sil
  5. aa:) gerçekten ben tercih sonucumu öğrendiğimde inan o sevinçten alkış tutan sanırım bi de ağlayan kadın var ya onun gibi olmuştum inşaAllah sende öyle olursun :) ve gerçekten bizi yaklaşık bi ay beklettiler zaten bizim dönemimizde lys'ye ramak kala da ygs'yi açıklamışlardı. Bu ösym bazen çok garip olabiliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ne guzelll .. insallah ben de oyle olurumm ^^ valla o zamanlar nasil bekliyorlarmis diyorum ben dee. Su an rahat cabucak aciklaniyor her sey 1 hafta suruyor

      Sil
  6. umarım 4 . gibi sevinçli olursun
    diledigin yerde okursun

    bu arada

    Beyaz Sır'dan geliyoruz ツ
    hoşbuuuuldukkkkkkkkkkk

    banada beklerim ツ ama gerçekten takip edilcek gibiysem gel olur mu ツ
    http://tubionblog.blogspot.com.tr/

    ツ

    YanıtlaSil
  7. İnşallahh ^^ Tekeküür ederim
    Hoş geliyorsunuzz =))

    Takip edilmez olur musuuunn ^^ Profilini okumam ilgi duymama yetti zaten ^^

    YanıtlaSil
  8. Aay aklıma geldikçe kalbim sıkışıyo :(

    YanıtlaSil
  9. Merhaba ^^
    ben de çok yeniyim..
    Tabii gelmem mii

    YanıtlaSil
  10. hayırlı olsun canım:) nereye yerlestın bakayım?

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Template Hits

Archive

Bu Blogda Ara

Content left

Sample Text

İzleyiciler

Recent Comments

Pages