Despicable Me - Çılgın Hırsızlar

Bir yıldır internette replikleri, giflerini vb takip ediyordum. Eee malum sınav senesi hiç izlemeye fırsatım olmadı. Hep rahat bir günde izleyeceğim diye bekledim. Bugüne kısmetmiş. 
Çoook tatlı bir animasyon. Herkese tavsiye ederim. Animasyondan nefret eden annem bile 'Ne yani çizgi film mi izleyeceğiz' diye başlayıp minik kahkahalarıyla bitirdi izlemeyi.













Aksamdan beri gif oluşturmaya çalışıyorum. Çok zorlu bir işlemmiş. Beni baya uğraştırdı ama çok sevdim. Yarın da internet sitesi kullanmadan her şeyi kendim yapmayı öğrenmek istiyorum. Çünkü böyle videonun kalitesi çok düşüyor ve belirsiz olabiliyor bitişleri.

Beğendiğim birkaç sahneyi sizinle paylaşmak istedim. Umarım beğenirsiniz.






6 yorum:

  1. Ay yerim b onları ya :D
    Hiç karşı değilim çizgi film çocuğuyuz biz teşekkür ederim canım benim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tattlıarr.. Minyonlar da öyle.. ^^
      İzlemediysen mutlaka izle :) Sana katılıyorum..
      Ben teşekkür ederiiimm

      Sil
  2. Bence minyonların giflerini de yapmalısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapacağım inşallah :D Dün bir sürü program indirdim ama denemeye üşeniyorum hahah :D

      Sil
  3. Defalarca izleyebilirim. Güzel animasyon...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben deee ^^ Şimdi 2.sini de izleyeceğim musait bir zamanda :))

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Template Hits

Archive

Bu Blogda Ara

Content left

Sample Text

İzleyiciler

Recent Comments

Pages