Yuppiii!! İlk Mim

Ahah açıkçası Şeyma mimlendin deyince tepkim, Mimlendim mi? Nasıl yani? Mimlendin derkeeen? oldu.

Malesef blogum daha çok yeni olduğu için bilmediğim çok şey var. Ama yavaş yavaş
öğreneceğim sanırım :))


1) En çok kırıldığın / incindiğin kelime?
''Saçmalama'' denilmesinden nefret ederim. Çok belli etmesem de kırar beni. 
Hayır yani saçmalama ne demek :S

2) Herkesin kullandığı bir kelime olur. 
Ama senin için bir insan olur.
O özel insan o kelimeyi kullanınca alınırsın.
Ne düşünüyorsun?

Bir planımı hararetli hararetli anlattığımda 'Amaan o zor iş, sen onu boş ver de bizim...'' diye lafa girilip düşüncemin küçümsenmesi mahveder benii.

3) Seni en çok duygulandıran şarkı?
Bir sürü var ama ya :(
a great big world- say something
run to you- lasse lindh


4) Daha önce seni bırakan biri geldi.
Senden bir şans istedi sende o şansı verdin.
Ama buna rağmen yine bırakıp gitti.
Şimdi yine pişman ne yaparsın?

Yüzüne bakmam herhalde. Zaten gururlu bir kızım deli gibi sevsem de ikinci şansı bile kolay vereceğimi sanmıyorum.
5) Nefret mi? Aşk mı?
Hiçbir zaman öyle aşk aşk diye dolaşanlardan olmadım ama nefretle kıyaslarsak aşk derim ben de. 
Amaan nefret çok yorucu bir duygu. 
6) Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?
Özür dilerim. Gururluyum ama özür dilemekte zorlanmam. Hatalıysam çok da kırdıysam bütün gün özür dileyebilirim. Hediye filan alırım. Ararım süreklii :D
Ama hatasızsam gereksiz yere kırılıyorsa açıklamamı yapar 'Amaan sen bilirsin ne düşünmek istiyorsan onu düşün' derim.

7) Nasıl ağlarsın? Bağırarak mı? İçine atarak mı?
Genelde içime atarak ağlarım. 
Ama tek başımaysam ve gerçekten üzüldüysem hıçkırarak ağlayabilirim.


8) En korktuğun şey?
Sevdiklerimi kaybetmek bir de onları farkında olmadan üzmek, hayal kırıklığına uğratmak.
9) Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin?
Kendini nasıl sakinleştirirsin?
Hemen uzanırım, olmadı balkona çıkarım o da olmazsa dışarı çıkarım.


10) Bazen kızılmasından hoşlanırsın.
Peki en çok ne için kızılmasından hoşlanırsın?
Minik, masum kıskançlıklar için kızılırsa hoşuma gider herhalde :D 
Bir de benim iyiliğim için kızılıyorsa..

11) Şiir/Müzik/Öykü/Deneme?
Öykü

12) En son ne için ağladın?
Hatırlamıyorum sınav içindi herhalde :D

13) Birinde hemen etkilendiğin özellik?
Güleryüzlülük 

14) Dayanamadığın şey?
Kendini beğenmişlik... hiç dayanamam.
15) En sevdiğin duygu?
İhtiyaç duyulmak, aranmak


13 yorum:

  1. Ay sen niye bana sormadın ;)
    Çok güzel olmuş cevaplar ve gifler bu arada Allison da öldü ya görünce içim sızladı :/
    Çok teşekkür ederim kırmadığın için ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh bilmemm o an sorsam da görürmüsün bilemedim :D
      Teşekkürlerr ^^ Benim dee özlemişim =/ bilerek seçtim zaten onu.
      Kırmamak ne demeeek asıl ben teşekkür ederim beni de unutmadığın içinnn (muah) (muah)
      =)

      Sil
  2. Çok güzel cevaplarıın (:
    Ben de mimlemiştim seni,yapmak istersen (: http://benveyolculugum.blogspot.com.tr/2014/07/mim-muzik.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten mii teşekkür ederiim :D
      İstemem miiiii :D Nasıl görmedim yaaa :/

      Sil
  3. heeey du daha seni çok mimlerim ödüller veririm kiiii görersiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa teşekkür ederiiimm ^^
      Henüzz ödül verilecek bir şeyim yok kii malesef

      Sil
  4. Giflerle birlikte çok hoş olmuş cevapların :)
    Gif aramaya üşenen bir kişilik olarak çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiimm ^^
      Beğendiğine sevindimm
      Ben de çok üşeniyorum. çok uğraştırıcı bir iş, yazıdan daha çok vakit alıyor.

      Sil
  5. Merhaba çok güzel olmuş, giflerle falan çok eğlenceli. Benim sayfama da beklerim
    Sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ^^ Hoş geldiin =))
      Teşekkür ederiimm. Eğlendiysen ne mutlu
      Gittim bile :P

      Sil
  6. çok güzel bir paylaşım olmuş, teşekkürler Giftlere bayıldım!! ;)
    bana da beklerim :)

    http://pembesari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederiiimm ^^
      Tabii kii gelmez miyimm :P :))

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Template Hits

Archive

Bu Blogda Ara

Content left

Sample Text

İzleyiciler

Recent Comments

Pages