Diploma Alındı, Tercihler Yapıldıı


Merhabalarrr : ))
Bir kaç gündür tercihlerle uğraşıyoruum. Çok yorumdum valla..                               

Sonunda bittiii                                                                                                        

Çok mutluyum!                                                                                                      
celeb-rundown-7.1
Diplomayı da aldıık... Geriye hayırlısıyla çok bir şey kalmadıı ^^                              


Tercih yapmış herkesin hakkında hayırlısı olsunn..                                                   

Bu arada seneye sınava gireceklere de kolay gelsin . Zira benim için çok stressli bir seneydi. Hatırlamak bile istemiyorum :D Çok şükür hatırlamıyorum da zaten. Ciddi dişinizi sıkıp çalışmanız gerekiyor. Ygs, lys, yerleşme puanını öğrenme, tercih dönemii, her şey bitince o kadar rahatlıyorsunuz ki. Ama tabii bunun için rahatlıkla''Ben elimden geleni yaptım''demeniz gerek. Ben sadece bunu demek için çalıştım. ''Keşke...'' dememek için. Yoksa çok iyi bir puan almadım yani ^^


Kendinize iyi bakınn :)

8 yorum:

  1. Onun verdiği rahatlık en güzeli ;)
    Canım benim mimledim ki seni yapmak istersen tabi :)

    YanıtlaSil
  2. Off tercihler beni delirticek,hala uğraşıyorum ben :(
    Umarım istediğin gibi sonuçlanır tercihlerin ;)
    Ben niye diyemiyorum ya,yoksa yapmadım mı diye şüphe ediyorum bu ara hep keşke.. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy bu kadar sıkıntı yapma otur başına bir günde bitir yoksa delirtir cidden..
      Teşekkür ederimm umarım seninkisi de öyle olur:)
      Keşke demee. Öldürüyor beni keşke demek.
      Mutlu olmaya bak yoksa inan kafaya takacak,keşke denecek çok şey varr..Üzme kendini boşuna

      Sil
  3. kutluyoring. tercihler hadi hayırlısıı :)

    YanıtlaSil
  4. aa hadi hayırlı olsun inşallah :) ay sanırım ilk defa blogger da birisinin ablası olabiliyorum bu gerçekten çok güzel bir duyguymuş arada istersen belki bazı konularda ablandan sana tavsiye diye başlayıp devam eden yorumlar bırakabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :)
      Sevindimm ^^ İsterimm tabii ki istemez miyimm =)) Çok da sevinirim hatta. :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Template Hits

Archive

Bu Blogda Ara

Content left

Sample Text

İzleyiciler

Recent Comments

Pages