Teşekkür Yazım

Bir şeyler yazmayalı 5 gün olmuş. Hiç farkında değilim. Bu sıralar Ramazan ayıyla meşgulum. Blogla uğraşınca tüm günüm bilgisayar başında geçiyor malum. Ben de olabildikçe uzak durmaya çalışıyorum vaktimi almasın diye.
Açıkçası blogumu açalı daha bir ay olmadı.  Alamadığım Tepkiler yazımda gelmeyen yorumlara duyduğum üzüntüyü dile getireli de pek olmamış. Ama herkes öyle güzel destek oldu ki bana aylardır burada sizlerleyim gibi hissediyorum.
Başta çok sevdiğim Şeyma'ya Deep'e ve Mien'e çok minnettar olduğumu söylemek istiyorum. İlk yorumlarını gördüğümde çok sevinmiştim, hala da görünce sevinerek okuyorum. Beni desteklediğiniz için teşekkür ederimm. Bir tanesiniz :)


Bugün Sevgili Deep'in bana ödül verdiğini öğrendim.
Çok sevindim.
İnşallah gerçekten hissettirebilmişimdir sevgimi ve dostluğumu. :)



Eğer ben de bir ödül verecek olsaydım bu üç çok değerli insana Destek Ödülü veya En iyi Destekçiler Ödülü'nü verirdim ^^

Tekrar herkese çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız. 

Oralarda bir yerlerde olduğunuzu bilmek mutluluk verici :)


28 yorum:

  1. Pekala işte 2013 Akademi Ödülleri'nde Daniel Radcliffe ve Kristen Stewart'ın sunumuyla Best Production Design (En İyi Prodüksiyon Tasarımı / En İyi Sanat Yönetmeni) Oscar Ödül'ü Lincoln'e gidiyor...
    Şaka bir yana o anı bir kez daha yaşamış oldum sayende :)
    Sana da bol okuyuculu günler çok yorum alan yazılar diliyorum. Destekçilere de selam olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumu okumaya baslayinca bu ne ya? Oldum :D Hos geldin ^^
      :D Sevindim
      Cok tesekkur ediyorum efendim :D

      Sil
    2. Uzmanlık alanım kendimi tutamıyorum :) rica ederim hoş buldum ;)

      Sil
    3. Ehehe ne guzell :D
      Ozendim sahsen :))

      Sil
  2. Ne diyeceğimi bilemedim ya:)
    Asıl ben teşekkür ederim ama yaa :))
    Bende diyorum yazdında göremedim mi acaba bişey oldu sandım ama oruçtanmış ;)
    Öpüyorum ki kocaman ;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      Oruçtan oruçtan :D
      Ben daha kocaman öpüyoruumm ^^

      Sil
  3. Bloğunu yeni keşfeden biri olarak artık yorumlarda beni de göreceksin :)
    Takip ettiğim herkesin yazılarını severek okumaya çalışıyorum zaman yarattıkça.
    Ramazan bitince sen bol bol yaz. Biz de bol bol okuyup yorum yapalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm.
      Beni çok mutlu ediyor seni blogumda görmek :)
      İnşallah :)

      Sil
  4. Ne güzel, darısı bizim de (tüm yeni bloggerlar) başımıza :)
    Sevgiyle..

    YanıtlaSil
  5. Ramazanda evet bilgisayara kendimizi kaptırmamak büyük gayret gerektiriyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett kaptırmamak için hiç başına geçmemem gerekiyor şahsen beniim.
      Bir kez geçtim mi farkında olmadan saatlerce burdayım.

      Sil
  6. iadeyi ziyaret yaptım :)) çok beğendim blogunu tekrar görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe iyi yaptıınn :))
      Gerçekten mii? Çok mutlu oldum bunu duyduğuma :)
      İnşallah ^^

      Sil
  7. merhaba takipçin oldum bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa ^^
      Aaa ne iyi yaptın... Hoş geldinn ^^
      Tabii geldim bilee...:P

      Sil
  8. Merhabalar etkinlik sayesinde blogunuzu keşfettim ben de çok yeniyim henüz :) Mutlaka devam edin yazmaya.. Bana da beklerim. Sevgiler..
    http://somurtkansirine.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldinizzz.. Ben de öyleyim ^^ İnşallah yapacağım. Tabii gelmem mii=))

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm çok sevindirdin benii dün de bugün dee ^^

      Sil
  10. Güzel paylasım olmus takıpteyım:) bana da beklerım http://meralgumus.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm ^^ Artık ben de takipteyim =))

      Sil
  11. Canım benim,çok sevindim böyle düşünmene,ben teşekkür ederim sana ♥
    İnsan blogger'a alışınca,girmediğinde büyük eksiklik hissediyor,iyi ki var bloglarımız (:
    Öpüyorum seni çok :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu sevindiysen..
      ;Evet öylee 3-4 gündür bir boştum..
      Ben dee...

      Sil
  12. İADEYİ ZİYARETE GELDİM VEDE BLOĞUNU ÇOK BEĞENDİM BUNDAN SONRA YORUMŞARINDA İNŞALLAH BENİ DE GÖRECEKSİN :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldinn ^^
      İnşallah.. çok mutlu olurum :))

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Template Hits

Archive

Bu Blogda Ara

Content left

Sample Text

İzleyiciler

Recent Comments

Pages