Merhabalar



Merhabalaarr ^^

2 yıldır günümün çoğunu blog takip ederek geçiriyorum. Bir müddet sonra bu dünyanın bir parçası olmak istediğimi fark ettim . Uzun zamandır blog açmaya hevesliydim aslında. Birkaç kez açıp bir şey yazamadan kapattım da. Demek şimdiye kısmetmiş:)


Gününü  spor yapmak, oyun oynamak, internette takılmak, delicesine film ve dizi izlemek, dizi ve oyunlarının arasına bir de 'biraz da kitap okumalı ' deyip araya da onu sıkıştırmakla geçiren, şu sıralar da üniversite sınavıyla cebelleşen bir kızım. 


İlgi alanlarım çok fazla.. Fotoğrafçılık, psikoloji, sinema, spor, bilgisayar, yabancı diller ve kültürler bunlardan bazıları..



Şimdiden çok memnun oldum.. 
Yorum yazın ki ben de sizi tanıyayım :)

7 yorum:

  1. Merhaba sana da hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldin Rumeysa (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Mien :)
      Sen de bloguma hoş geldin ^^

      Sil
  3. Hoş geldin çok :) bende seen gibiymişim demek ki ilk blogum kırlangıcın seferiydi ama artık yok çünkü ben onu sildim :) sanırım sadece bir yaşamda kalıcıyım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sen de hoş geldin :) Oluyor öyle denemeler ^^ Ama ismi güzelmiişş =)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Template Hits

Archive

Bu Blogda Ara

Content left

Sample Text

İzleyiciler

Recent Comments

Pages