Karpuz Suyu / Karpuzlu limonata

Bugün fena sıkıldım!
Yeni bir şeyler denemek istedim. 

Açtım interneti tarifini bulup Karpuz suyu yaptım, bazıları karpuzlu limonata da diyor. Biraz kafama göre yaptım ama yine de harika olduu! Hemen nasıl yaptığımı söylemek istiyorum.

Make Watermelon Juice Step 16.jpg

Malzemeler

4-5 dilim karpuz

Yarım limon

1 çorba kaşığı şeker (karpuzun tadına bağlı)

Taze nane 


Önce karpuzun çekirdeklerini çıkarıp minik minik doğrayın
Sonra karpuzu limonun suyuyla karıştırıp nane de ekleyip blendera verin
Meyve suyu haline gelince sıvıyı sos tenceresine koyup içinde şekeri eritin. Şekeri tadına bakarak eklemenizi tavsiye ederim.
Kaynamadan çıkarıp soğumaya bırakın. 

Her şey bitince buz koyup ve naneyle süsleyebilirsiniz

Afiyet olsunn :)

10 yorum:

  1. Ben denedim bu karpuz suyunu duyan herkez karpuzun suyu içilirmiymiş dedi. Ama çok sağlıklıymış öyle diyorlar tadı da güzeldi buz gibi olunca çok iyi oldu

    YanıtlaSil
  2. Afiyet olsun beğendiğine çok sevindim

    YanıtlaSil
  3. Şuan tüm ihtiyacımm IIIIII

    YanıtlaSil
  4. ayyyy ne güzeeel. ya ben bunu kahve dünyasında içiyom yaaa evde de yapılabiliyo ha neden olmasın tabiiii :)

    YanıtlaSil
  5. Karpuza da bayılırım ya,denemeliyim bunu (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemmen denee :P sonra bana da yaz ama =)) nutfeenn

      Sil
  6. yaz ayına süper içecek

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Template Hits

Archive

Bu Blogda Ara

Content left

Sample Text

İzleyiciler

Recent Comments

Pages