Kız Gibi

Orkid tüm düşüncemi özetlemiş bu videoyla. Herkes izlesin derim. Ben çok beğendim.


#KızGibi sözünü hakaret olarak kullanmak ergenlik çağındaki kızlar için yaralayıcıdır ve ergenlik zaten hassas bir dönem olduğundan dolayı, kızların özgüveni üzerinde büyük bir etkisi vardır. 

"Bir belgeselci olarak, kızların özgüvenlerinin azalmasına ve kalıplaşmış sözlerin olumsuz etkisine çok yakından tanık oldum" diyor #KızGibi sosyal deneyinin yapımcısı ve yönetmeni Lauren Greenfield. "Kız gibi sözü kötü bir şey olarak kullanıldığı zaman, içten içe bir güçsüzleştirme etkisi var. 
Biz de mücadeleye katılıp #KızGibi yapmanın harika bir şey olduğunu herkese gösterelim..

10 yorum:

  1. Sosyal mesaj çok güzel gerçekten. Sevdim,hem de bir kız gibi :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Ben dee bulamadım. Söylenecek çok şey var belki ama her şeyi video özetlemiş zaten.

      Sil
  3. waowww! Ne güzel anlatmışlar. Zaten hep bu gavurlarda iş var ( Bir Türk klasiği) :Pp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama?? Ahahah evet tam bir türk klasiği olmuş =D

      Sil
  4. bende sana ait bişi var gördün müüü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa gördümmm ^^
      Çok teşekkür ederiimm =))

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Template Hits

Archive

Bu Blogda Ara

Content left

Sample Text

İzleyiciler

Recent Comments

Pages