Bride Of The Century



 Başta Mel'e sonra Renkli Tırtıl 'a çok teşekkür ediyorum. Sayelerinde başladım diziye. 
Açıkçası bu sıralar tüm ihtiyacım olan biraz komediymiş. Çok hoşuma gitti dizi. Çok da iyi geldii.

Birinci bölümü açınca daha önce izleyip beğenmediğimi hatırladım. Ön yargımı kırmak için hemen ikinci bölüme geçtim. Öyle her şey daha anlaşılır oldu. Sonrasını hatırlamıyorum. Zaman akıp gitti. İzledim de izledim. İki günde 13. bölüme geldim. Şu an da dizi yukarıdaki sekmede açık, birazdan izleyeceğim sanırım :D

Aslında her bölümde konuya dair yeni bir şey öğrenildiği için -dizinin zevkini bozmamak gerek- konusu hakkında yazmak istemiyorum. Yazamıyorum da :D Sürekli bir ipucu veriyorum gibi geliyor.

Kısacası, yıllardır süren bir lanetle, en büyük erkek çocuğun ilk eşinin öleceğine inanılan bir ailenin en büyük çocuğudur Kang Joo. Dizi onun gerçek aşkı bulma serüvenini konu alıyor . Çok sert bir kalbin aslında nasıl yumuşayabileceğini de. 

Diziden birkaç sahne 





Bu arada Coco çok tatlıydıı, çok hareketsiz bir de yaa ^ ^


 Son zamanlarda izlediğim en iyi dizilerdendi. En önemlisi her bölümde yüzümü güldürdü. Saçma hayalet sahnelerinde bile gülebildiysem ne mutlu bana :)) 
Herkese tavsiye ediyorum..

Hala mı ikna edemediimm??



Diziyi bitirince yazıyı güncelleyeceğim :)) ''demiştim. Güncellemeye geldim:))
Diziyi 2,5 günde -hadi 3 diyelim- bitirdim. Gerçekten diziye doyum olmuyor. Bugün bitirdim diziyi ama az önce, eklediğim videoları izlerken bile tekrar mı izlesem dedim. Diziyi özlediğimi fark ettim.  Herkese tekrar tekrar tavsiye ediyorum.


22 yorum:

  1. Rumeysa merhaba bende geldim güzel paylaşımlar dileğiyle sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldinn^^ çok sevindirdin benii :) Teşekkürlerr :))

      Sil
  2. Aa dur daha fantastikleri bitirmedim :D
    Neyse onlar bitince buna da başlarım teşekkür ederim canım benim ;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an ne izliyorsunnn :P
      Başlaa gerçekten eğlencelii =D

      Sil
    2. Hemlock grove :))
      O biter zaten hemen ;)

      Sil
    3. Ooo nasıl gidiyor? beğendin mii? Ben de onu yarıda bıraktım devam etmeyi de düşünüyorum aslında napsam kii :/:/

      Sil
    4. Çok beğendim özellikle dönüşümler ne öyle ya :D
      Başla tekrar ;)

      Sil
    5. Ok o zaman devam edeceğimm..
      Eevett onlar süperr :P :D

      Sil
  3. Gifleri güzel seçmişsin. :) Daha niceleri var tabi..
    Bak özledim bu şirin diziyi. Daha doğrusu şirin karakterleri...
    Jeremy karakterinin çoook dışında bir Hong Ki, iyi olmuş.
    Karakterler cidden çok sevilesi tipler değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^^ Evett harika sahneler var. Bugün bitirdim diziyi. Aklımda gif yapacak o kadar çok sahne var kii ^^
      Tekrar izlenir bence ^^
      Eveet ben de ilk bölümde inanamadım oynayamaz gibi geldi ama harikaydı böyle de hatırlanacaktır.
      Öylelerr ^^ Çok sıcak bir diziydii..

      Sil
  4. yazında bana teşekkür etmen beni çok mutlu etti ben teşekkür ederim :) çok güzel bir yazı olmuş ^^ lee hong ki nin (erkek başrol) dizileri genellikle çok güzel ve komik olur hatta yeni bir diziyle dönüyor galiba öyle duyumlar aldım komedi olcakmış görüşmeleri sürüyormuş bu diziyi kim izlese ayıla bayıla izliyor biride annemdi :D online izledik ve aynı gün içerisinde aynı bölüm iki kez açıldı bu yazdıgım monitorde :D işin özü yani izlenebilir bir şeyler bulabilecegin bir dizi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Lafı olmaz..
      Aaa mutlaka haber ver bana da o zaman ^^ Çok sevinirimm..
      Evett çok sıcacık samimi bir dizi herkes keyifle izleyebilir ^^

      Sil
  5. ay izlerim kii :) karpuzunu bilokuma koydum baaak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa :)) İzlersen mutlaka haber et :P
      Bir tanesinnnn :)))
      Bu arada yapmayı denedin mi ??

      Sil
    2. yapıciim bu akşam. karpuz aldım :)

      Sil
    3. Yuppii!! İnşallah tadıı da güzel olurrr :P

      Sil
  6. güzel diziye benziyor izlemek lazım. :D

    YanıtlaSil
  7. Uzakdoğu dizilerine karşı bir ön yargım var ama merak ettim.En kısa zamanda izlemeye çalışacam, paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neredeyse herkeste varr ama yenn o ön yargını çünkü çok kaliteli çok eğlenceli diziler var :))
      İzlediğinde haber verirsen sevinirim :))
      Ben teşekkür ederimm

      Sil
  8. Yaa beğenmene sevindim :) Ne demek ben tşk ederim.. Prime minister a başlarsan onu da yaz, merakla beklıyorum^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başladım başladııımm :P Bitsin anında yazacağım ^^

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Template Hits

Archive

Bu Blogda Ara

Content left

Sample Text

İzleyiciler

Recent Comments

Pages