Üç Yeni Dizi


Merhabalar :)

Buralarda değilken bolca dizi izledim.
Üç yeni diziye başladım üçü de süperr!!


İlk olarak amerikan dizisi olan ''Believe''den bahsetmek istiyorum. Bu ikinci kez izleyişim aslında. Daha önce izleyip beğenmemiştim ama geçen gün tavsiyeyle yine başladım, bu kez çok hoşuma gitti.
Hayatta tesadüf yoktur diye klişe bir sözü bile çok anlamlı kılacak bir bölümdü örneğin bugün izlediğim.
Ben beğendim umarım siz de beğenirsiniz.


İkinci dizi ''Fated to love you''
Şu anki top top favori dramam!!
Diziye dün başlamıştım sanırım. 10.bölümü yayınlandı şu an 11i bekliyorum.
Başta çok yorum almamış diye izlemek istemedim. Sonra herkesin çok beğendiğini duydum bir göz atayım dedim. Çok romantik ve duygusal dizilerden hoşlanmam. Her zaman güldürenleri tercih ederim. Bu dizi tam bana göreydi! Harika bir dizi ,baştan sona gülerek izledim.
Başroller zaten aşık olunası!
Eminim başlayan herkes 2. bölümden itibaren bağımlısı olacak.
Birinci bölümden sonra, dizi ''Çirkin Betty'' tarzında olacak sandım. Ama öyle olmadı. Olmaması daha çok hoşuma gitti aslında, adamın gözlüklü kıza aşık oluşu daha samimiydi bence.

Üçüncü dizim ise ''It's okay It's love''

Aslında Fated to love you'dan daha çok sevmiştim başlarda ama daha 4.bölümde dizi. Çok yeni yani.
Ama harika bir dizi! Hiç alışılagelmiş kore dizileri gibi değil.
Klasik kore dizilerini göz önünde bulundurursak çok farklı bir çizgisi olduğunu birinci bölümden belli ediyor. 
Örneğin genelin aksine romantik değil de daha çok realist geldi bana.
Sıkça adult muhabbetleri mevcut. Fakat dizinin asıl konusu nöropsikoloji. Dizi kafanızı da karıştırabilir :D Benim karıştırdı şahsen. Hiç de normal olmadığımı fark ettim. Ya da kimsenin normal olmadığını... Dizideki herkeste psikolojik bir rahatsızlık göreceksiniz. Hatta yer yer kendinizi de bulacaksınız onlarda.
 Bana çok orijinal geldi dizi. Herkes izlemeli diyorum. Bu arada bu sıralar en çok güldüğüm kore dizilerinden oldu. Dizinin girişi, da harikuladeydi! Özellikle ilk iki bölüm harikaydı. Genelde diziler sonradan güzelleşir. Bu dizi harika bir giriş yaptı. Umarım böyle devam eder.


Hiç pişman olmadan izleyeceğinize garanti verebilirim:)
Eğer olur da izlerseniz mutlaka bildirin olur mu :)

Yazarken canım tekrar izlemek istedii şu an kendimi zor tutuyorumm




3 yorum:

  1. Merhabalar blogunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim :) Benim bloğuma da beklerim : D
    http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. bu aralar yeni bir dizi arayışındaydım iyi oldu bu :)
    keşif etkinliğinde görüp geldim bana da beklerim:)
    http://ebrununatolyesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Believe tam filmlik bi dizi ben çok sevdim kız çok şeker babasıyla uyumu yada uyumsuzluğu harika :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Template Hits

Archive

Bu Blogda Ara

Content left

Sample Text

İzleyiciler

Recent Comments

Pages