Hemlock Grove Ve Kurt Adam Dönüşüm Sahneleri

Henüz ilk 3 bölümünü izledim dizinin. Yani yorum yapmak ne kadar doğru olur bilemem. Amaizlemeyi düşünenler için kısaca düşüncelerimi özetlemek istedim.

Hikaye çook yavaş ilerliyor. 4.bölümdeyim ama henüz kimin ne olduğunu tam olarak anlamış değilim. :D 
Birbirinden çok farklı, alışkın olmadığımız ırklar, türler var. 

Dördüncü bölüme kadar izleme isteğim hiçbir şey anlamamış olmamdı. Ama  izlesem de tam oturmadı kafamda olaylar :D
Dizide kan ve cinsellik de ön planda. Yani her yaşın izlemesinin doğru olduğunu düşünmüyorum.

Şu an izlediğim kadarıyla dizide iki erkek baş rol var. Biri kurt adam Peter, 


Diğeri de  Godfrey mülkünün mirasçısı Roman. (Açıkçası benim diziyi izleme sebeplerimden biri kendisi. Oyunculuğunu çok merak etmiştim.)



Şimdi asıl başlama sebebime gelelim. Doğaüstü olaylarla ilgili çok film izledim ama böyle bir dönüşme sahnesi görmemiştim.. Hayatımda izlediğim en etkileyici ve iğrenç dönüşüm sahnesiydi. 

Bir kıyaslama yapıp Hemlock Grove sahnesini ve izlemeyenler olmuştur diye diğer kurt adam dizilerinin dönüşüm sahnelerini herkese göstermek isterim.

Hemlock Grove Dönüşüm Sahnesii






The Vampire Diaries 

 TYLER: Get out. CAROLINE: No! TYLER: Get out! I don’t wanna hurt you!



Teen Wolf 

Trans2
Trans5

Being Human 






Bence en etkileyici ve net dönüşüm sahnesi kuşkusuz Hemlock Grove'a ait.. Açıkçası diziye bu sahneyi izledikten sonra başladım. Ama devam eder miyim bilmiyorum. 
Diziye başlarken çok yüksek beklentilerim vardı ama Türkçe alt yazılı izlemek isterseniz -zaten dizi 1-2 sitede var- malesef yüksek kaliteli bulmanız çok zor. Ben rastlamadım şahsen ve çok düşük kaliteyle izledim. Bu da düşüncemi olumsuz etkilemiş olabilir. 
Ben diziyi çok tutmadım. Çook yavaş ilerliyor. İyi bir doğaüstü kurgusu var belki ama bence bir dizi sadece bundan ibaret olmamalı. İzletecek başka şeyler de olmalı diye düşünüyorum. 

Diğer izleyicilerin yorumları benden farklı. Diziyi çok beğenenler de var. 
İzlemeye devam eder ve düşüncem değişirse mutlaka yazacağımm.
Hoşça Kalııınn ^^

8 yorum:

  1. Dönüşüm iğrenç ama çok daha gerçekçi diğerlerine göre :D

    YanıtlaSil
  2. Teen wolf ve the vampire diaries izleniyo ;)
    Diğerlerine de bakılır o zaman :)
    Teşekkür ederim canım benim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo superrsinn!! :O
      Benim de devamlı izlediğim bir o ikisi zaten. Diğerlerini izlemeyi bıraktım.:)
      Ben teşekkür ederiimm (:

      Sil
  3. Bence de harika duruyor hemen başlayasım gelmedi değill :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başla başla :D belki de çok beğenirsinn diziyi :)

      Sil
  4. severim kurt adamlarıııı :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Template Hits

Archive

Bu Blogda Ara

Content left

Sample Text

İzleyiciler

Recent Comments

Pages