Çok Değil Ya... Bir Yorulup Geldim


Öncelikle pek tutatlı bir blogger olmadığımı, hatta kendime blogger demekten bile çekindiğimi itiraf etmek istiyorum.
Evet, bir görünüp bir kaybolduğumun da farkındayım.
Bu sene üniversiteli olmanın verdiği sorumluluklar ve aileden ayrı eve çıkmanın verdiği sıkıntılarla boğuşurken bir sürü iş peşinde de koşmamla birlikte koca yılım çokça koşuşturmalı geçti.
Hele yaz tatilim... Tüm yaz staj yapacağım, farklı alanlar deneyeceğim derken boşa gitti. Ne tam olarak dinlenebildim ne de somut bir şeylere kavuşabildim yani.
Bütün sene, hatta hala, meslek arayışındaydım. Öğretmenlik bana uygun değil dedikçe başka meslekleri deneme uğruna çok yordum kendimi. Masa başı iş denedim, çevirmenlik, öğretmenlik hatta organizatörlük bile. Sonucunda hiçbir şey geçmedi elime, bir avuç deneyimi saymazsak. 'İlerideki ben'i resmedemedikçe de hep moralim bozuldu. Hep eksik ve başarısız hissettim kendimi alanımdan memnun olmayınca.

Sanırım biraz oluruna bırakmak gerekmiş. Arada eğlenmek, genç olmak, fazla düşünmemek filan... Ben biraz erken büyümeye kalkıştım sanırım.


Bu arada canı sıkılan ve hala Yenilmezler -Ultron Çağı'nı izlememiş olan varsa hemen açıp izlesin bence! Ben çok geç kalmışım bu hafta izledim ;)


Here's the fragman :)

3 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Template Hits

Archive

Bu Blogda Ara

Content left

Sample Text

İzleyiciler

Recent Comments

Pages