Uzun aradan sonra..

Sürekli uzun aralar vermekten, sürekli merhaba başlığı atmaktan sıkıldım :(
Okuldu, yurttu, sınavlardı, ödevlerdi, o kadar uzaklaştım, o kadar unuttum ki buraları, hatta önceden neler yaptığımı şimdi gelip bakınca her şey bir yabancı geldi.

Sayın özgenin de blogum yorumlarında belirttiği gibi oldu her şey... Hemen yoruldum; yollardan, trafikten... O kadar doldu ki hayatım sıkıldım, her şeyi bırakasım geldi. Şimdi de tatil bitMİŞ geri gitmem gerek. Tekrar tekrar notlar yazacağım, bırakmayacağım buraları. Şimdilik kendinize iyi bakın..
Bissürüü bissürüü kitaplar okumam gerek... 

1 yorum:

  1. Merhabalar bloğunuzu blog keşif etkinlğinde gördüm ve izlemeye aldım.Sizde benim bloğumu izlemeye alırsanız çok mutlu olurum :) Sevgiler
    http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/
    https://instagram.com/kirmiziruganayakkabilarim/

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Template Hits

Archive

Bu Blogda Ara

Content left

Sample Text

İzleyiciler

Recent Comments

Pages