Gecikmiş Bayram Post'um

Bayramda kimilerimiz tatil fırsatını değerlendirmek için şehir dışına tatile gider, kimileri parklara, sokaklara, bazıları da memleketlerine...

Sizler bayramı nasıl geçiriyorsunuz bilmiyorum ama bizde eski adetler hala devam ediyor. Dün, yani bayramın ilk günü o kadar yorgundum ki ne interneti açıp size iyi bayramlar dileyebildim ne de bugün erkenden kalkıp dünkü rutinime devam edebildim.

Biz her bayram erkenden, bayram namazından önce, aile büyüğümüze gidiyoruz .Kapıdan girdiğimiz anda başlıyor maraton. Saat 7:30'dan en erken 13:00'a kadar koşturduk mesela dün. Akşama doğru, gelen misafirler ve yapılan ziyaretler bittiğinde bende bitmiştim. Ama şahsen ben bayramın tadının da böyle çıktığını düşünüyorum.

Hepinize hayırlı, musmutlu bayramlar diliyorum.


Kendinize iyi bakın! :)

1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Template Hits

Archive

Bu Blogda Ara

Content left

Sample Text

İzleyiciler

Recent Comments

Pages