Gecikmiş Tatil

Tüm o üniversite hazırlıkları, sonuçları, tercih dönemleri, ramazan, bayram art arda gelince ''Bu sene tatil kaldi.'' demiştim kii ailem 3 günlük bir tatil planı yapmış. -Evet bizde planları aile yapar-  ^o^

Tabii ben de sevindim bu duruma. Tatil yapmamış olmak istemedim. Madem''Üniversite başlayınca yapmamış olacağına pişman olacaksın.'' diyorlar, o halde gidelim hemen dedim. 
Bugün üniversite ön kayıtlarımı yapıp Allah'ın izniyle yarın yola çıkacağız. Dua edin sağ salim gidip gelelim :) Yolumuz biraz uzun daa :)

O halde benden size kucak dolusu deniz :P


Kendinize iyi bakın :)

5 yorum:

  1. hadi iyi tatiller o zaman. :)

    YanıtlaSil
  2. Döndün mü bilmiyorum ama, iyi tatiller (:

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar Blogunuza Beyaz Begonvil Keşif Etkinliğinden geldim. Kucak dolusu deniz harika :) Takibe aldım seni. İyi tatiller. Tatilden dönünce benim bloguma uğramayı da unutma :) http://www.sargitaderki.com

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar blogunuz hayırlı olsun ve iyi tatilller :)
    Ben etkinlikten geliyorum blogunuza..Benimde hobi blogum var. İadeyi ziyarete beklerim ;)
    http://ebruli1907.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Template Hits

Archive

Bu Blogda Ara

Content left

Sample Text

İzleyiciler

Recent Comments

Pages