Döndüm!!

Tatilden döndüümm ^^
Birkaç gün tatil çok iyi geldi gerçi daha çok yoruldum ama zaten ihtiyacım olan biraz yorulmakmış. 
Okuyan herkese fazla gelmiş olmalı 3 ay. Ben 1 ay önce sıkılmalara başladım zaten.
Açıkçası bir an önce hayatıma düzen gelsin istiyorum. O gün ne yapacağını bilmeden uyanmak hiç hoş değilmiş. 
Meğer meşguliyet ne büyük nimetmiş de biz bilmiyormuşuz!

Bu arada Korece öğrenmeye başladım! 
Açıkçası yazım çok zorluyor. Hiç bilmediğim, alışkın olmadığım bir alfabe. Keşke okul başlamadan biraz ilerletebilsem.

Şimdi yatmaya gidiyorum :) Herkese iyi geceler.

Tatildeyken bana mesaj yazanlar olmuş çok teşekkür ederim en kısa zamanda onlara da döneceğim..
Sizi seviyorum..

2 yorum:

  1. Hoşgeldiiin :)
    Korece miiii bende bendeee :D
    Bizde senii ;)

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldiin (:
    Kesinlikle öyle, işsiz dolanmak zor bir şey :D Okul başlasa da,meşgul olsam diye bekliyorum :P
    Korece zor gerçekten,kuzenim de öğrenmeye çalışıyo :/

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Template Hits

Archive

Bu Blogda Ara

Content left

Sample Text

İzleyiciler

Recent Comments

Pages