Yaşamaya çalışan kadın yazıyor...


Haberi hepiniz duymuşsunuzdur. İstanbulluların kısaca "Cadde" olarak bildiği, çokça gittiği Bağdat Caddesi'nde tecavüz dehşeti yaşandı. Bıçakla tehdit ederek saldırgan, evine yürüyen 19 yaşındaki E.F.B.'yi bir binanın arka bahçesine sürükleyip tecavüz etti.
Tutuklanan, evli ve 2 çocuk babası olduğu öğrenilen zanlı Cengiz A, sabah vakti Pendik'teki evinde yakalandı..

Biz kadınlar doğumdan ölüme kadar durmadan içi şiddet ve sapıklıkla dolmuş taşmış bu pis insanlardan korunmaya çalışırız. Bu ülkede iki kadın tipi var: Yaşamlarını kaybeden kadınlar, yaşamaya çalışan kadınlar.. Maalesef ikisinin de gülmez yüzü. Çocukluğumuzdan beri eminim hepimiz bir kez sözlü tacize uğramış, sokakta arkamızdan laf atılmış, ıslık çalınmış, sosyal medyada saçma sapık resimler ve mesajlar almış, sokakta laf yemeyelim diye babamız veya abimizle konuşuyormuş gibi yapmış, taksiye ve minibüse binince telefonu alıp babamızla konuşuyormuş havası vermişizdir..

Eğer varlığımız bile bir tehditse, kendi evimizin önünde dolaşmamız bile bir tecavüz meşrulaştırma sebebi ise ne yapmalıyız bilemiyorum.. Ne kadar pislenmiş insanların kalbi tahmin edemiyorum.. Biz ne zaman bu denli yozlaşmış, değerlerini kaybetmiş, sapık bir toplum olduk? Nasıl oluyor da insanlar hala "o kız o saatte sokakta napıyordu" yazabiliyor?

Şu an bu postu saat 02:00'da odamdan yazıyorum. "Bu saatte" arkadaşımın yanından, partiden veya refakatçi olduğum hastaneden bile dönüyor olabilirdim, unutma ki sen de olabilirdin!
Bu bozuk zihniyetli insanlara karşı bir şeyler yapılması gerektiğine inanıyor, her türlü doğru girişimin destekçisi olacağımı belirtmek istiyorum.

Her yer sapık, pislik insanlarla dolmuş,
Allah tüm kadınları, hepimizi korusun..

Son olarak aşağıdaki videoyu izlemenizi, izletmenizi istiyorum.. Kadınların 1/3 inin fiziksel ve cinsel tacize maruz kaldığından bahsediyor. Hepimiz ileride kız çocuğumuz olursa nasıl bir eğitimle onu koruyacağımızı düşünüyoruz ki aslında düşünmemiz gereken şey erkek çocuğumuz olursa onu bir kızı incitmekten, taciz etmekten nasıl koruyacağımız olmalıdır.



Kadına karşı olan her türlü medyayı ve bu kültürle büyümüş tüm insanları kınıyorum.

Tekrar, Allah hepimizi korusun diyorum..

Yaşamaya çalışan kadın

1 yorum:

  1. aynı duyguları paylaşıyoruz.Hergün aynı haberler ve yapılan hala hiç bir şey yok ne kadar acı. Türkiye de hayatında bir kere bile sözlü yada fiziksel tacize uğramamış kadın var mıdır ? Hiç sanmıyorum. Ama ne yazık ki zihniyet erkek bunu niye yaptı değil Kadının o saatte orda ne işi vardı ya dönük olunca kelimeler kifayetsiz kalıyor.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Template Hits

Archive

Bu Blogda Ara

Content left

Sample Text

İzleyiciler

Recent Comments

Pages